neljapäev, 30. märts 2017

Filmid mis mulle meeldivad

Terekest!

Ma pole siia kaua postitanud kuid täna räägin ma filmidest. 

Mulle isiklikult žanritest meeldivad  komöödia, õudus ja põnevus filmid. Ma ei oskagi öelda millised žanrid mulle meeldivad. Vahel ei meeldi mulle romantika filmid kuna need on igavad.

Ma ei käi kinos väga tihti. Ma käin alati suvel rohkem kinos kui talvel.

Mul ei ole lemmik filmi, kuid mul on üks film mis mulle väga meeldib. Selle nimi on "Murdepunkt". Ta meeldib mulle kuna ta on põnevik, ta ei olnud minu jaoks igav ja ma elasin selle filmi ajal peategelasele kaasa.

Kiires ja adrenaliinirohkes põnevusfilmis „Murdepunkt“ imbub noor FBI agent Johnny Utah (Luke Bracey) põnevust otsivate eliitatleetide riukalikku tiimi, mida juhib karismaatiline Bodhi (Edgar Ramirez). Sportlasi kahtlustatakse terves reas väga ebatavaliselt toime pandud kuritegudes.
Salaja ja oma elu ohtu seades püüab Utah tõestada, et nemad ongi rea uskumatuna näivate kuritegude taga.



1 kommentaar: