neljapäev, 15. september 2016

Minu huvialad

Minu huvialadeks on kergejõustik, koertekool ja kodutütred.

  Kergejõustik on parim asi mis minuga juhtus. Ma käin Pärnu kalevi kergejõustiku klubis (kjk). Minu treener on Eva Kuningas. Ta on kõige toredam treener ÜLDSE. Ma olen seal juba 3 aastat käinud.Seal on ka väga sõbralikud trennikaaslased. Meie trennid on iga argipäev aga mina käin ainult 3 korda nädalas ja kestavad poolteist tundi.

Pildiotsingu pärnu agility logo tulemus  Koertekoolis olen käinud alles 1 aasta. Minu treeneriks on Eve Lepik. Koertekool on teise sõnaga Agiliti. Minu koer on 7 aastane ja tema ei ole seal nii osav kui nooremad, aga ka vanemad koerad õpivad trikud selgeks. Lihtsalt kannatust on vaja. Minu koer oli alati selline kes haukus teiste peale, aga nüüd on ta sõbralik ja kui rihmaotsast lahti saab, siis ta lihtsalt mängib ja jookseb nendega. Meie treener teeb kaks korda nädalas trenne aga meie käime siin sammuti ühe korra nädalas.

Seotud kujutis Kodutütardes olen käinud umbes 11 kuud. Seal on minu juhendajaks Aina Tarvis. Meil on tunnid koos Noorkotkastega. Seal me õpime sõlmi ja metsas ise hakkama saama. Meil toimuvad ka laagrid kus ööbime ühe öö metsas. Meie tunnid on kord nädalas ja kestavad 1h.

4 kommentaari: